Investitiile si flexibilitatea business-ului aduc un plus de 5% in afacerile Cumpana 1993

Investitiile realizate in flota de echipamente la finalul anului 2019, la care s-au adaugat investitiile in flota auto dedicata livrarilor, precum si strategia privind planurile de dezvoltare a companiei, s-au dovedit a fi alegeri de succes pentru Cumpana 1993 in derularea afacerilor din acest an. Prin prisma evenimentelor recente determinate de pandemie, intregul efort al board-ului companiei a fost directio­nat catre regandirea modelului de business si ofertare.

Desi inceputul de an a reprezentat o perioada dificila din punct de vedere al estimarilor privind evolutia companiei, managementul companiei Cumpana a ales sa investeasca incredere in viitor urmarind in acelasi timp tendintele pietei locale si reorientandu-se catre noile cerinte ale consumatorilor finali.

In acest sens, eforturile au fost concentrate in special in directia companiilor care au implementat munca de acasa si care au dorit sa ofere in continuare beneficii angajatilor, din dorinta de a le oferi solutii personalizate astfel incat acestia sa se poata bucura in continuare de avantajele oferite de Cumpana in noul mediu de lucru, in confortul propriei locuinte.

Nu au fost neglijati nici clientii persoane fizice, compania a readus in piata apa in bidoane de 5 litri, dar si tipuri de abonamente regandite in functie de cerintele venite din partea acestora. Mai mult, prin parteneriatele cu distribuitori locali, procesul de achizitie a produselor a devenit mai facil din punct de vedere al deplasarii sau timpului alocat.

Am avut intotdeauna incredere in potentialul de dezvoltare al companiei si am sustinut demersurile catre schimbare prin investitii permanente atat la nivel de flota de echipamente sau ­autoutilitare cat si la nivel de plan de afa­ceri. Ofertele noastre catre companii vin in ajuto­rul acestora si se constru­iesc in functie de  ce­rintele specifice fiecarui tip de afacere, pentru a putea asigura in continuare anu­mite beneficii angajatilor. Strategia noastra, desi readaptata unor conditii neprevazute, ne permite sa estimam in acest moment o crestere cu 5 % a cifrei de afaceri a companiei, in comparatie cu anul trecut” a declarat Ema Danila, administrator Cumpana 1993.

Piata apei potabile a devenit astazi extrem de concurentiala prin implicarea producatorilor de bauturi racoritoare sau ape imbogatite cu minerale si vitamine, produse ce sunt puternic promovate catre consumatorul final.

   „Noi am ales sa ramanem la nivel de «gust       original», asa cum generos il ofera natura, fara a   schimba «reteta», si sa ne adresam tuturor   segmentelor de varsta, astfel incat acest produs   sa nu reprezinte o achizitie sporadica,   impulsionata de momentul lansarii unei campanii. Consideram ca in ceea ce priveste consumul de apa, acesta nu trebuie sa fie corelat cu anumite activitati zilnice ci trebuie sa fie un comportament natu­ral, deoarece este benefic organismului indiferent de varsta sau de activitatea fizica zilnica. Avem si vom avea intotdeauna campanii bazate pe oferte de pret precum si actiuni de lansare de produse noi. Pentru acest an avem in vedere lansarea unui produs premium, accesibil ca pret, care va avea la baza aceleasi criterii de compozitie si puritate cu care sunt deja obisnuiti clientii nostri.

Pentru ca in acest moment este dificil de estimat daca activitatea companiilor va ramane sau nu orientata catre munca de la domiciliu, Cumpana a remodelat serviciile din portofoliu astfel incat companiile sa poata oferi in continuare beneficii angajatilor fara a fi nevoite să schimbe furnizorul de apa si cafea. Astfel, chiar daca vor fi impuse noi restrictii de miscare, consumatorii nu vor mai simti nevoia crearii unui stoc de apa sau cafea deoarece vor sti ca se pot baza pe furnizarea lunara, la timp, a produselor de care au cea mai mare nevoie.