Conditii Retur
Modificare sau anulare comanda
Politica de retur
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului.
1.Conditii acceptare retur:
- Produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. Cumparatorul este raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii acestuia intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor.
- Produsele apa si cafea trebuie returnate in ambalajul original, fara ca acesta sa fi fost desigilat, impreuna cu toate accesoriile primite si o copie a facturii. Echipamentele(dozatoare, espressoare, masini de cafea, etc) vor fi insotite de accesoriile primite, o copie a facturii si a certificatului de garantie.
-Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
-Pentru articole si pachete promotionale, toate produsele si/sau serviciile incluse trebuie returnate impreuna. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata. Cand un pachet este cumparat si doar o parte din el este returnata, reducerea pentru pachet este pierduta si, din valoarea rambursata, va fi dedusa si reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului.
-Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
-Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
2.Cum returnezi un produs ?
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi pasii de mai jos:
- Completati formularul de retur pe care il gasiti mai jos, asigurandu-va ca produsul respecta conditiile de retur de mai sus si trimiteti la comenzi@cumpana.ro.
Catre SC Cumpana 1993,
Companie cu sediul social in Alexander Von Humboldt 10, sector 3, Bucuresti, avand codul fiscal RO4264242.
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la vanzarea urmatoarelor
Bunuri: ……………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………… comandate la data ………………………….. primite la data de ………………………..
Numele consumatorului: ………………………………………………………………………………………………………………
Adresa consumatorului: …………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………
Contul in care doresc sa mi se returneze contravaloarea achizitei: ……………………………………………………………………………………………………..
Banca: ……………………………………………………………………………………………
Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este transmis Vanzatorului pe suport de hartie): ............
Data: .................
- Dupa aprobarea cererii, impachetati ambalajul original al produsului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
- Nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea, nu aplicati banda adeziva sau etichete pe ambalajul original al produsului.
- Mentionati numarul formularului de retur pe cutia exterioara(nu pe cea originala).
- Trimiterea produselor se face prin curier la cea mai apropiata filiala. Puteti vedea adresa filialelor noastre AICI. Daca sunteti din Bucuresti, Giurgiu sau Ilfov adresa catre care veti trimite returul va fi: Judetul Ilfov, Comuna Stefanestii de Jos, strada Sinaia, numarul 12, cod postal: 077175.
- Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, Cumpana 1993 SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa ne trimiteti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
- In cazul unui retur justificat, vom rambursa automat suma prin metoda de plata folosita la livrare. Pentru returnarea contravalorii produsului, va fi nevoie sa va adaugati datele bancare(IBAN și numele titularului de cont). Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
- Contravaloarea produsului returnat va fi rambursata in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
- Alegerea unei selectii are ca rezultat o reimprospatare completa a paginii.
- Apasa tasta spatiu, apoi tastele sageata pentru a face o selectie.